Bize Ulaşın

Bize ulaşın, size yardım etmek için buradayız!

Tüm MoneyGram hizmetlerinizde ihtiyaç duyduğunuz her an size yardımcı olmak için buradayız. Bir sorunuz varsa ya da bir sorun iletiyorsanız lütfen MoneyGram Müşteri Hizmetleri'ne ulaşın; mümkün olan en kısa sürede size döneceğiz.

Sahtekarlığı Raporlama

Sahtekarlığı çevrimiçi raporlamak kolay: Sadece aşağıdaki formun aşağı açılan bölümünde istek türünü 'Sahtekarlığı Raporlama' şeklinde seçin ve olayın ayrıntılarını verin.
Eğer henüz alınmamış olan bir transfer ile ilgili dolandırıcılıktan şüpheleniyorsanız, Müşteri İlişkileri Merkezini +90 2129881432 arayabilirsiniz

Türkiye Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşları Birliği ("TÖDEB") Bireysel Müşteri Hakem Heyetine İlişkin Esas ve Usulleri

Değerli bireysel müşterimiz, sunduğumuz hizmetlerden kaynaklı olarak yaşadığınız (bireysel nitelik taşıyan, dolayısıyla ticari faaliyet kapsamına girmeyen) ihtilaf konusunda kuruluşumuza, uyuşmazlığa konu işlem veya eylemin gerçekleştiği tarihten itibaren en geç 2 yıl içerisinde yazılı başvuru gerçekleştirmiş ve bu başvurunuz, başvuru tarihinizden itibaren 20 gün içerisinde; yanıtlanmamışsa yanıt verilmesi gereken 20 günlük sürenin bitiminden itibaren, başvurunuz olumsuz yanıtlanmış veya verilen yanıtı yeterli bulmamanız halinde ise yanıt tarihinden itibaren 60 gün içerisinde Türkiye Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşları Birliği ("TÖDEB") Bireysel Müşteri Hakem Heyetine İlişkin Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik uyarınca konuyla ilgili TÖDEB Bireysel Müşteri Hakem Heyeti'ne başvurma hakkınız bulunmaktadır.

TÖDEB Bireysel Müşteri Hakem Heyeti'ne başvuru formuna aşağıdaki linkten veya www.todeb.org.tr sitesinden ulaşabilirsiniz. Form ilgili bilgilerin doldurulması ve gerekli belgelerin yüklenmesi sonucu www.todeb.org.tr adresi üzerinden elektronik olarak iletilebilir.

https://todeb.org.tr/hakemheyetibasvuruformu/

TÖDEB Bireysel Müşteri Hakem Heyeti'ne başvuru ile ilgili tüm detaylı bilgilere buraya tıklayarak ( https://todeb.org.tr/sayfa/bireysel-musteri-hakem-heyeti/56/ ) ulaşabilirsiniz. Ayrıca, Bilgilendirme Broşürünü de inceleyebilirsiniz.   

MoneyGram hizmetleri ya da sürecinde bir sorun nasıl raporlanır?

 Bize ulaşmanın yolları

Bize ulaşırken, karşılaştığınız sorunu çözmek ya da nedenlerini araştırmak için lütfen aşağıdaki bilgileri bizimle paylaşın:

  • Adınız ve adresiniz
  • Gündüz ulaşılabilecek telefon numaranız
  • Sizinle iletişime geçmemizi tercih ettiğiniz zaman dilimi
  • 8 rakamlı transfer referans numarası
  • Sorunun ayrıntıları ve istenen çözüm

Bize ulaşmanın yolları

  • Çok sorulan sorulara yanıt bulmak için Sıkça Sorulan Sorularımızı ziyaret edin.
  • Telefon:+90 2129881432
  • E-POSTA: customerservice@moneygram.com
  • Adres: MoneyGram Turkey Ödeme Hizmetleri A.Ş.
    Büyükdere Cad. Kırgülü Sok.
    Metrocity AVM D Blok Kat:4
    34394 Levent / Istanbul/ Türkiye
  • Şirket Bilgisi
    YÖNLENDİRİLMİŞ MESAJ
    ŞİRKET TÜRÜ: A.Ş.
    MERSIS: 0622075323300014
    TİCARET SİCİL MEMURLUĞU: İSTANBUL
    TİCARET SİCİL NUMARASI: 979222
    TİCARET ÜNVANI: MoneyGram Turkey Ödeme Hizmetleri A.Ş.
    TAAHHÜT EDİLEN SERMAYE MİKTARI: 6,500,000 TL
    ÖDENEN SERMAYE MİKTARI: 6,500,000 TL
    ŞİRKET TESCİL TARİHİ: 12.06.2015
    VERGİ DAİRESİ: İSTANBUL - Zincirlikuyu Vergi Dairesi
    VERGİ NUMARASI: 6220753233
    YETKİLİ DENETİM KURUMU: Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası - TCMB
    DENETÇİ: KPMG Bağımsız Denetim ve Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik Anonim Şirketi
    YÖNETİM KURULU BAŞKANI: Michael Schuetze
    YÖNETİM KURULU ÜYESİ: Lawrence Angelilli
    GENEL MÜDÜR: Gökdemir Köksal
    Hazirun Cetveli
    Genel Kurul
    Ic Yonerge
  • Aşağıdaki formu doldurun